Powered By Blogger
Half Purple and Blue Butterfly

Wednesday 25 April 2012

Tali Kisah Persahabatan

Sehingga bertemu, Wah! Tajuk saja sudah semacam.. Itu tanda rindu ku pada sahabat karib yang nun jauh.. Alhamdulillah cuti lepas kami dapat luang masa bersama.. Tahun ini juga aku dapat "wish" mereka untuk ulang tahun kelahiran, hadiah juga dah beli.. Sabar menanti hadiah kalian ya..


click for more  


1.20 pm
Bismillah, Alhamdulillah.. Kesempatan menitipkan kisah di saat ini, pejabat lengang tiada orang.. Al-maklum gaji keluar makan lah jawabnya.. Ada yang membeli-belah dan ada jua yang mengukur jalan.. jam dinding 1:20 petang.. Aku baru siap makan nasi campur berlaukkan ikan bakar, ayam masak merah dan sayur pakis.. Lumayan juga kenyang aku ni.. Mengantuk pula aku ni, aduhai.. Kepala pening semacam.. Tidur bagus ni..

3.00 pm
Suasana kembali ceria, dari lengang sekarang penuh pulak.. Alamak, hampir terlupa kawan ajak party birthday.. Terlupa duit poket cukup-cukup saja, kena tunggu jumaat baru ada masuk.. Tengok lah macamana nanti, baju jalan pun tak fikir lagi.. Alahai, aku ni kan.. Tapi kadang-kadang bagus juga kalau tak fikir.. Sekadar ikut rentak.. hehe, tengah layan lagu-lagu ~sheila majid, ogy ahmad daud dan raja ema.. Terasa berada di zaman itu, siok nyerrr.. Kaka-kaka di pejabat ni pun rasa muda kembali hehe.. 


Sempat bersembang tentang zaman muda, hehe.. Aku pasti rindu kalian semua bila aku dah tak di sini.. Kawan pejabat sini memang "happening".. Hah! Sekejap lagi mahu balik.. Seharian ini pantas masa berlalu, masa untuk pulang.. Hujan gerimis di luar, jadi bawalah payung.. Sehingga berjumpa lagi.. Bubye~ Assalamualaikum..

p/s:
Take care people..

('-')/ Nur_hani

No comments:

Post a Comment