Powered By Blogger
Half Purple and Blue Butterfly

Friday 7 October 2011

TaK saLaH berAngaN asaLkan..

3:00 pm
Seronok, lunch tadi pi Suria Sabah with my friend.. Aduhai, tiba-tiba pula kepala pening sangat ni.. Ya Allah, sabar  jak aku tahan ni.. Semakin teruk ni bila-bila jak datang dan boleh mengganggu masa bekerja fuh ujian, ujian, memang ujian.. Bersambung pasal lunch, lepas cari makan dan tengok sale aku balik pejabat.. Kemudian aku layan member pejabat karaoke hehe.. Adalah member pejabat nyanyi lagu bob Af memori seorang teman kah 2, aku lupa dah tajuknya tapi yang penting aku sempat berangan lagu tu seperti di tujukan khas untuk aku.. Hehe,  tapi sah aku berangan ikut suka-suka jak bukan serius pun.. Kak N kata tak apa berangan, kalau tak betul pun sekurang-kurangnya kamu dapat berangan hal yang indah.. Hehe, janji aku dapat kawal angan-angan aku jangan sampai tak berpijak di bumi yang nyata..

Aku chat dengan junior kat sekolah lama.. Bagus juga, peramah hehe.. banyak tanya dia tapi aku ni layannn aja.. Mhm, terganggu sedikit kerja.. Ya Allah, kirimkan aku kekuatan menangani sakit ini..

4:05 pm
Baru lepas solat asar, aku lega cikit.. hilang dah sakit kepala atas izin Allah.. Alhamdulillah.. Kejap lagi balik, b ready yeah..  Nak tengok pembentangan bajet tapi tak dapat woo.. janji petang ni joging dengan sahabat karib ku.. Nak keluarkan peluh ni..(:

*Perlukah aku suarakan kata hati, agar aku dapat menjauhi dan dia lebih mengerti.. Atau harus aku biarkan begini berahsia soal hati, dan mengizinkan pertemuan untuk melangsungkan jalinan yang sedang berlangsung..

p/s:  Sahabat-sahabatku, jangan banyak fikiran.. Cubalah lalui takdir ini dengan keselambaan.. Jangan terlalu keseriusan agar lebih tenang melaluinya.. Hehe,

('-')/nur_hani

2 comments: