Powered By Blogger
Half Purple and Blue Butterfly

Tuesday 9 August 2011

Aku di hari ini,

11:20 am
Barulah punya kelapangan untuk menaip lagi.. Beberapa hari ini sibuk sangat.. Sekarang pun sibuk cuma boleh lah cari masa untuk berkongsi kisah.. Tadi sahur makan roti dan kurma, minum air milo dan 1 botol air suam.. Setakat ini energy ok lagi.. Alhamdulillah..

Kelmarin, adalah kawan bawa baby dia kat ofiz comel sangat.. Nak satu, hehe macamlah boleh order kan? Hehe, ramai juga kawan sebaya aku yang dah kahwin dan ada anak.. Jodoh masing-masing kan ada awal ada pula kemudian.. Aku? kena tunggu lagi, calon pun belum ada.. Aku tak nak terburu-buru tapi pada masa sama aku pun berdoa untuk di pertemukan jodoh sampai syurga harapnya.. Siapalah mamat tu ye? Aku pun masih menunggu, jangan kan nama rupa pun aku tak tahu hanya Allah yang Maha Tahu.. :)

Buat masa ni my focus more kepada adik-adik.. Pada masa sama aku kena plan kerjaya aku, dan apa nak jadi lagi 2, 3 tahun.. Wow, sound good.. Moga dapat di laksanalah kan.. Semenjak aku buat iklan untuk 1 syarikat hari tu aku rasa mungkin ini 1 lagi peluang untuk aku menceburi bidang yang aku minati ni.. Mesti berusaha!

1:50 pm
Selesai.. 1 perkara.. Syukurlah..

Mhm ada 1 hal aku musykil n baru aku tahu kenapa begitu.. Akhirnya di tunjuk jua, so from now on I wont disturb anymore.. Ya Allah, Engkau Maha Hebat.. Banyak betul rahsia yang kita tak tahu tapi sampai masa Allah akan tunjuk juga..

2: 04 pm
Sunyi ofiz.. Aku tengah fikir nak beli apa kat bazar nanti.. Rindu nak buka posa dengan keluarga ku sayang..  Kaka rindu kamu adik-adik ku, mama dan bapa sayang kalian semua.. Kejauhan yang menduga betul.. huhu rasa nak nagis jak.. Orang tak kan faham pun perasaan ni.. Mhm..

2:37
Tengah on9 ambil baca news paper,  aku cuba cari tajuk yang menarik nak kasi fresh minda ni.. Mhm, pening kepala lah pulak.. Enough for today.. Tak larat nak cakap banyak..

('-')/nur_hani

No comments:

Post a Comment