Powered By Blogger
Half Purple and Blue Butterfly

Tuesday 12 July 2011

now already 12/july/2011

8: 43 am
Alhamdulillah, "now already 12/july/2011".. Hidup melebihi dari anggaran aku, tak sangka.. Namun pagi ini hari yang "blur" untuk aku.. Mana tidaknya semalam tidur aku sedikit terganggu.. beberapa minggu ini aku mengalami masalh jadual tidur, sebaiknya aku melaksana 1 jadual khas untuk aku supaya boleh berehat secukupnya sambil menjalani hidup normal sebaiknya agar aku punya kualiti kesihatan yang lebih bagus.. Awal pagi aku buka "google" untuk search tentang "headache" :

http://en.wikipedia.org/wiki/Migraine ..

Sering aku alami akhir-akhir ni, agaknya terlalu banyak di fikirkan.. "Need some rest".. Teringin nak ke pantai lagi..  Tempat yang paling menenangkan aku, dan memberi ilham untuk menghasilkan karya.. Menjadi penyajak tersohor di dunia sendiri.. Chewah.. Ni hobi terbaru aku, ambil gambar.. hehe, suka tau.. Lalala..










 9:21 am
OMD, oi mak datuk! Ada bau yang kurang enak telah tiba ke pejabat.. "ninu, ninu, ninu".. Oksigen.. Tolong! Tolong! Tolong!  Huh, pengsan lah ni.. 

Sudah jadi satu kontroversi dan sememangnya bahan bualan 1 pejabat..  Uhuh.. Apa saja di pejabat ni, macam-macam saja halnya alahai..  Tapi bau badan memang boleh buat orang sekeliling kita tak selesa.. Kesian..

"Moral value of the story" jagalah kebersihan diri untuk keselesaan bersama..lalala


2:10 pm
Baru mau "lunch", nasi kuning.. Kawan belikan kat kantin di penjara kepayan.. Lumayan rasanya, huhu yum, yum, yum.. Menikmati dulu rezeki Allah..


Kenyang Alhamdulillah.. 


3:29 pm
"Line slow" lah pula ni.. Menguji betul.. Kepala lagi pening, lepas tu tekak ni sakit plak bila minum air.. Ujian buat aku,  nak suruh aku banyak diam agaknya.. Sambil tu melayan lah blog ni..

4:15 pm
-Tamat-
"prepare" nak balik.. 

p/s: Jaga kesihatan dan kebersihan tu penting untuk diutamakan..


('-')/nur_hani

2 comments:

  1. salam..

    dah banyak saya BW..nilah header blog yg palings aya suka..

    *folo ur blog

    ReplyDelete
  2. tq sekamar rindu, 1st comment.. i'll remember u.. tangkap muat gmbr ni ms lepak kt pntai wisma merdeka.. fav place..

    ReplyDelete