Powered By Blogger
Half Purple and Blue Butterfly

Tuesday 26 July 2011

betul? atau wa kena beb!

 7:35am
Assalmmualaikum.. w.b.t, subuh tadi dapat call dari seseorang.. Insan penting dalam hidupku.. Rindu,

 11:25 am
Argh! Tiba-tiba bingung bin blur.. Ni ada la staff ofiz ni promo aku jadi suara iklan untuk kain mewah.. Asalnya aku sekadar bual2 biasa bertanyakan perkembangan aktiviti rakamannya.. Nah, last nya aku di promosi jadi suara iklan radio sempena hari raya ni.. Entah jadi entahkan tidak! Tonight recording.. Aku mencuba nasib lah ni..  Skrip dah ada, tinggal aku jak sama ada mahu atau tak! Kalau bersungguh aku mesti tunjuk bakat yang aku memang boleh..  Lagipun ni peluang yang aku nanti-nanti selama ini.. Ya Allah, seandainya ini rezeki buat aku Engkau permudahkanlah.. Amin,

12:01 pm
Mhm, aku nak say apa ya?  Aku cuma nak menjadi seseorang! I still learning, please teach me..

2:37 pm
Sakit perut.. Sejak dari CP lg.. Period and crit birit kali ni.. Ujian, woah.. smpai kekepala ni sakit dia.. Ini perut sah macam kena pulas-pulas argh! aduhai,  Ya Tuhan..

4:24 pm
-OUT-

p/s:  Selalulah bersedia, supaya tak panik menghadapi sesuatu situasi secara tiba-tiba..

('-')/nur_hani

1 comment: