Powered By Blogger
Half Purple and Blue Butterfly

Friday 15 July 2011

PuLang KampunG..

3:25 pm
Assalammualaikum.. Hari ini tak da lah nak cakap banyak, tengah menunggu waktu balik dan hati dah di kampung..  Lala, "my dad" dah menanti.. Balik kampung dengan adik..

Petang-petang begini seronok juga menikmati pisang goreng sambil bersembang.. Hehe, nasib ada "member" beli kat "asia city" dapat lah di realisasi angan-angan nak makan..

Dah kenyang senang hati semua, gelak ketawa memecahkan sunyi di pejabat.. Ada saja cerita dan gelagat mereka.. "I'll miss them" bila dah keluar dari sini..

Lala, ka N memang "notty" ada saja mencetus ketawa alahai intan payung kesayangan kami ni, hehe.. Sempat-sempat lagi tanya: ^^mana ubi manis aku? ^^ Alala  dah habis akak oi sebab "ensom boboy" tak beli banyak.. Kaka kat kaunter sempat nyampuk : ^^Tu lah lain kali kalau ada makanan jangan di lambatkan.. Orang "ofiz" ni semua kuat makan hehe..^^ Kesian Kak N, kebetulan tinggal 1 tapi dah di ambil orang.. Hehe, nanti beli lagi k? Apapun "special  thanks" kepada "ensom boboy" satu-satu jejaka yang ada kat pejabat arini selain "our bos"..  Dialah yang susah payah meredah hujan nak beli untuk kami kat "ofiz" ni hehe.. Jasa mu di kenang.. :)

3:53 pm
Mhm.. Apa lah yang agaknya menanti aku kat kampung?




p/s:
Ada ketika situasi itu tidak memihak, sabar menanti giliran.. Teruskan berjuang! Terutama untuk insan yang telah banyak mencurah kasih & sayang..  Mhm, "be strong girl" huhu..

('-')/nur_hani

No comments:

Post a Comment